Byphasse – Micelarna voda

Zdravo svima! 🙂

Osnova svakog lepog lica je čista koža. Mi žene volimo da se šminkamo pa samim tim na kraju dana moramo da očistimo lice da bi naša koža mogla da diše, pošto šminka sama po sebi nam zatvara pore.

Za skidanje šminke koristila sam razne proizvode kad je reč o micelarnim vodama, ali na mene poseban utisak je ostavio Byphasse brend.

image

Byphasse je španski kozmetički brend, proizvodnja ovog brenda je u Barseloni.

U pakovanju je od 500 ml, omogućava nežno skidanje šminke sa lica, očiju (bez peckanja) i usana. Bez boje i parabena je.
Micele (male aktivne čestice) omogućavaju dubinsko čišćenje lica od šminke. I što je najbitnije od svega, ne isušuje kožu.

Pre samog nanošenja ove micelarne vode, potrebno je da obavite dnevnu rutinu čišćenja, kao što radite svaki dan.
Ja prvo obrišem lice sa vlažnom maramicom, zatim umijem se sa Garnier Pure Activ gelom i četkom koja dođe uz sam gel (o ovom proizvodu pisaću vam u nekoj od narednih objava), zatim čistim lice sa micelarnom vodom i na kraju 3 puta nedeljno stavljam masku na lice Diamond Mineral (o kojoj ću cam takođe pisati u nekoj od narednih objava).

Byphasse se stavlja na tufer (pamuk) za čišćenje lica i nežno kružnim pokretima skidamo šminku sa lica.

Kupila sam ga pre nekoliko meseci u DM-u i mislim čak da ga ima u svim DM drogerijama.
Ovo je meni drugo pakovanje po redu, prvu sam potrošila skoro, s’ obzirom da čistim lice od šminke svaki dan.

Toliko od mene što se tiče ove objave, ako vas zanima nešto još ili ako ste koristili nešto od Byphasse proizvoda pišite mi, takođe ako vam se svidela ova objava, lajkujte, šerujte.. 🙂

5 thoughts on “Byphasse – Micelarna voda

Leave a Reply

