ESSENCE MERRY BERRY HIGHLIGHTER POWDER

Danas vam pišem o hajlajteru (01 I LOVE MY GOLDEN PUMPS) koji koristim već mesecima. Kupila sam ga pre nekoliko mesecu u Lili parfimeriji. Nemam mnogo Essence proizvoda i inače retko koji hajlajter mi se dopadne na prvi pogled ali ovaj me je privukao samim izgledom čim sam ga videla. 

Ambalaža je plastična i kao što vidite zvezdice ga krase i izgleda očaravajuće čim ga pogledamo.

Prelepo izdanje od Essence, puderaste je teksture, licu daje zlatni sjaj. 

Nanosim ga četkicom u predelu jagodica, na sredinu nosa i ispod donje usne što je vizuelno povećava.

Ako ste ga probale i ako je na vas ostavio pozitivan utisak pišite mi, lajkujte ovaj post, a ako ga još niste probale toplo vam preporučujem da ga kupite i isprobate. 

Leave a Reply

