BALEA TREND IT UP CRAZY VANILLA/TROCKENSHAMPOO

BALEA TREND IT UP CRAZY VANILLA – šampon za suvo pranje kose.

Proizvod sa prelepim mirisom vanile, koji sam sasvim slučajno otkrila na policama DM-a.

Ovo je moj prvi suvi šampon koji sam probala i jednostavno sam se “zaljubila” u njega jer kosi daje efekat čistoće i miris vanile koji mi je omiljeni. BALEA TREND IT UP CRAZY VANILLA je za momentalno svežu kosu sa volumenom, bez pranja.

On pokupi višak masnoće sa kose. Jednostavan je za upotrebu, bez vode. 

Deo je TREND IT UP kolekcije. 200 ml.

Pre upotrebe isčešljam kosu, zaštitim odeću peškirom. Prskam sa oko 20 cm udaljenosti ravnomerno pramen po pramen.                           Ostavlja bele tragove, potrebno je protrljati peškirom i temeljno iščešljati kosu, tragovi će nestati.

Kosa će biti čista i puna volumena i laka za oblikovanje.

Da li ste probale ovaj šampon za suvo pranje kose? Ako ste imale iskustvo sa nekim drugim šamponom za suvo pranje kose javite mi utiske..;)

Leave a Reply

