MARION – HAIR TREATMENT WITH ARGAN OIL

​MARION – ULTRALIGHT CONDITIONER WITH ARGAN OIL 

Društvo u prvoj objavi na blogu napisala sam da ću vam pisati recenzije o proizvodima ako mi se zaista dopadaju. Naravno, proizvodi koji na mene ne ostave pozitivan utisak neće biti u mojim recenzijama. 

Ovaj proizvod definitivno mogu da svrstam u svoje favorite iako još nisam počela da snimam videa, za sada će biti samo pisanje o proizvodima.


Marion balzam u spreju sa arganovim uljem (poznato kao Marokansko zlato) sam sasvim slučajno pronašla u DM-u, dok sam tražila Keratin za moju kosu. Pogledam ga i vidim da je sa arganovim uljem, što je svakako bilo potrebno mojoj kosi. 
U plastičnoj bočici od 120 ml je. Namenjen je svakom tipu kose a posebno za suvu i oštećenu kosu. 


Kosi vraća izgubljeni sjaj, dubinski je regeneriše, olakšava raščešljavanje, ojačava i hidrira kosu dajući joj elastičnost i štiti od spoljašnih uticaja. 

Prska se na čistu kosu, odmah posle pranja, može i na suvu i na vlažnu, to je naravno vaša želja.

Ja ga prskam pred feniranje na vlažnu kosu.
Da li ste i vi probale ovaj proizvod i kako vam se sviđa ako jeste? 

3 thoughts on “MARION – HAIR TREATMENT WITH ARGAN OIL

Leave a Reply

