HAIR MASK WITH KERATIN AND MILK PROTEIN

Mnogi od vas su me pitali koje preparate koristim pa je moja kosa tako sjajna i zdrava.

Probala sam razne maske za kosu ali nikako nisam bila apsolutno zadovoljna. Svaka od njih je pomagala na svoj način ali nijedna me nije potpuno osvojila kao ova. 🙂

Jedan od proizvoda za negu kose koji koristim je HAIR MASK WITH KERATIN AND MILK PROTEIN od brenda “KALLOS”.

To je maska  br. 1 u Mađarskoj što se tiče nege kose.

Kvalitet ovog proizvoda je odličan, baš zato i pišem danas o ovom proizvodu.

Ova maska je maska za hidrataciju kose sa mlečnim proteinima. Ona obnavlja prirodnu strukturu kose i popunjava spoljašni oštećeni sloj dlake. Hrani kosu i štiti od štetnih uticaja.

Posle nanošenja ove maske kosa mi je svilena, meka i sjajna i lako se raščešljava.

Pakovanje je od 1 litar.

Gusta je i ima neki neodređeni miris dok je nanosim na kosu, tek kad je isperem i prosušim malo oseća se miris koji je specifičan. 

Ovo sam ja 🙂 i evo vidite kako moja kosa izgleda posle korišćenja ove maske. 

Ako ste propustili da pročitate recenziju za proizvod što takođe koristim za kosu možete pogledati klikom na MARION HAIR TREATMENT WITH ARGAN OIL .

Da li ste i vi probale ovu masku za kosu? Kako se vama svidela ova recenzija?

2 thoughts on “HAIR MASK WITH KERATIN AND MILK PROTEIN

Leave a Reply

