LOREAL PARIS INFALLIBLE 24H-MATTE 22 RADIANT BEIGE

Menjala sam razne pudere i nikako nisam uspevala da nadjem neki sto bi apsolutno odgovarao mojoj kozi…

Kad sam potrosila prethodni sto sam imala, pitala sam Vas da mi preporucite neki puder, trazila sam i koje proizvode preporucuju strane blogerke, u vecini slucajeva bio je to upravo LOREAL PARIS INFALLIBLE 24H-MATTE.

Kupila sam ga u nijansi 22 RADIANT BEIGE.

Ovaj puder ima apsolutno sve pohvale. mat je, prekrivenost je dugotrajna. iskreno, premasio je sva moja ocekivanja.

Ovaj puder od kad sam ga kupila ne prestajem da koristim. Ne zato sto moram, nego sto jednostavno ne mogu da ga pustim. Imala sam dovoljno vremena da isprobam kakav je, da ga testiram sa razlicitim prajmerima.

Specifikacije;

Dolazi u pakovanju od 35ml. Bez ulja je. Gustina mu je srednja, nije ni preterano redak, ni preterano gust.

Ja sam se odlucila za nijansu 22. Ima dva zuta tona koji perfektno odgovaraju kozi.

Mat fondacija me je impresionirala od samog pocetka primene. Daje satenski finis uz bazu i izgleda prelepo na kozi. Sigurna sam da bi bili zadovoljni da isprobate ovaj proizvod. Veoma je lagan i to obozavam, za mene nema nista gore od osecaja teske sminke na licu. Brzo se susi.

Loreal je uradio pravu stvar kad je lansirao ovaj puder u prodaju. Najvaznije mi je sto je dugotrajan. Na kraju dana ce izgledati kao upravo tad da ste ga naneli. To je jedan od retkih pudera koji izdrzi do kraja dana.

Sa ovakvim puderom mogu preskociti korektor (osim to podrucje ispod ociju).

Nanosim ga sa Beauty blenderom.

 

6 Replies to “LOREAL PARIS INFALLIBLE 24H-MATTE 22 RADIANT BEIGE”

  1. Predivan je uistinu iako imam suhu kozu malo ga manje korstim zbog toga jedino ako mi treba dobar puder u posebnim prilikama. Potpuno je matt i malo mi lice izgleda suho ali za posebne prilike je odlican. Na dnevnoj bazi koristim Fit me od Maybelline :-).

    Liked by 1 person

Leave a Reply

