EMPTIES #1

Za danas sam vam pripremila post o potrosenim proizvodima. Za neke od njih imam reci hvale, za neke ne. Ako vas interesuje nastavite da citate. 🙂

1.LA PETIT MARSEILIAS – hidratantna krema za kupanje sa cvetom narandze. Beli cvetovi narandze su veoma aromaticni i imaju sladak, narocito prefinjen miris. Za La Petit Marseilias cvetovi narandze se beru s proleca, na prijatnom mediteranskom suncu, a potom se obradjuju infuzijom. Izuzetno blaga formula za kozu. Cvet narandze nezno cisti kozu. Fina pena se lako ispira sireci blag mris. Koza postaje meka, hidrirana i nahranjena.

Ovo sve gore navedeno je pisalo na poledjini proizvoda. Sve su to oni lepo napisali, ali ja ovim proizvodom nisam zadovoljna. Mojoj kozi to jdnostavno ne odgovara. Kad se nanese u tom momentu dok je jos pena prisutna koza je nezna ali samo prvih nekoliko minuta i posle apsolutno nista. Ovaj proizvod sigurno vise necu kupovati, sto neznacii vi da ga ne kupujete, mozda ce vasoj kozi odgovarati.

image-0-02-05-c099d7d72cb7566ef63b770aa665b01a277241cefe6da2f01885ab2d33f42daa-v

2.LABELL TUFERI ZA SKIDANJE SMINKE – Ovo su moji omiljeni tuferu za skidanje sminke. U pakovannju dodje oko 70 komada. Veoma su dobri, odlicnog kvaliteta, ne “raspadaju” se. 100 % coton. Sa strane izgledaju kao da su prosivene. Topla preporuka svima.

image-0-02-05-95b2a0e37419478f6f32e332ade74502a73b3f355972256fec7b52969628dee4-v

3.SENSILIS FACE LOTION – Odstranjuje necistoce, zatvara pore i poboljsava teksturu koze., salicilna kiselina radi blagi piling koze i cisti zatvorene pore. Moj utisak o njemu nije bas toliko sjajan. U pocetku mi je delovao super, ali sam primetila da je on za moju kozu prejak i zato sam odlucila da ga ne koristim vise. Ne preporucujem osobama sa osetljivom kozom.

image-0-02-05-442e83d70f653da9eeab2f440d6ca9a8d42fb3d3eaddc379b5cde9768f8aaa60-v

4.NERILEX-ANTI HAIR LOSS SHAMPOO – Ovo je sampon za one koji imaju problema sa opadanjem kose. Ja sam imala taj problem, ali se on znatno smanjio.

Malo o ovom samponu:

-pH 5.5

  • Sprecava opadanje kose,
  • Neguje i hrani koren kose i kozu glave,
  • Aktivira koren kose i stimulise njen rast,
  • Sprecava stvaranje peruti,
  • Uklanja visak masnoce iz kose i koze glave,
  • Temeljno cisti kozu glave i jaca koren kose,
  • Ne iritira i ne isusuje kosu i kozu glave.

Nerilex sadrzi aktivne supstance za pranje kose koje temeljno ciste koren kose i kozu glave i aktivne supstance koje reaktiviraju koren i stimulisu rast.

I poslednji proizvod je:

5.ĽOREAL PARIS HYDRA EXPERT klikom na link imate recenziju.

Da li ste imali iskustva sa nekim od ovih proizvoda?

Leave a Reply

