EMPTIES #2

Cao svima 🙂

Stigli smo do potrosenih proizvoda, ima ih mnogo, neke sam pominjala u prethodnim postovima kroz recenzije, neki su novi…

  1. NIVEA PEARL & BEAUTY CREME OIL SHOWER (kliknite i procitajte recenziju).
  2. MARCH FAVORITES 2017. (kliknite i procitajte za Balea piling, on mi se takodje nasao u potrosenim proizvodima).
  3. MAX FACTOR MASKARA 2000 CALORIE – DRAMATIC VOLUME – Ovu maskaru sam dobila na poklon pre nekoliko meseci, probala je i bas mi se svidela. Naglasava trepavice i daje im poseban volumen. Malo se teze skida, ali uz pomoc micelarne vode i kokosovog ulja problem se brzo resava. 🙂
    Kao sto se moze videti na slici u crnom pakovanju je, dominira zlatna boja slova. 9 ml.
    Ovom maskarom sam zadovoljna i nastavicu ovakvu maskaru da koristim u daljem periodu. 
  4. GILLETTE SIMPLY VENUS – Zenski brijaci sa dve ostrice. U pakovanju dolazi 4 brijaca. Imaju zastitu da ne moze da se isecete, tako da sam u principu zadovoljna.
  5. NIVEA HAIRMILK CONDITIONER – Ovaj balzam za kosu je fenomenalan, ima blagi miris onaj Nivein, kao njihove kremice. Obnavlja ostecenu kosu i daje joj intenzivnu negu. Pakovanje je od 200 ml.
    Preporucujem svima.
  6. WHITE GLO – Pasta za izbeljivanje zuba. Korisitila sam je tri puta dnevno, posle otprilike dve nedelje koristenja daje vidljive rezultate. Ne ostecuje zubnu gledj. Topla preporuka. Pakovanje je od 100 ml.
  7. FIRST DE VAN CLEEF &  ARPELS PARIS – Parfem koji je mnogo jak. Obozavam jake parfeme tako da je ovaj na mene ostavio poseban utisak. Podseca me na Chanel 5. Ako volite jake parfeme, ovo je parfem za vas. 🙂
  8. EBELIN ACETON  Brzo uklanja lak sa noktiju, uz pomoc ove pumpice koju ima moze lako da se kontrolise koliko ce proizvoda izaci. Pakovanje od 125 ml. Mozete ga pronaci u Dm prodavnicama.
  9. FEBRUARY FAVORITES 2017 (kliknite na link i pronadjite recenziju za “BIOTEN REFRESHING TONIC LOTION”).

To su bili potroseni proizvodi, ako ste imali iskustva sa nekim od njih pisite u komentarima. 😊

Leave a Reply

