MAY FAVORITES 2017.

Ćao svimaa.. 😊 

Došlo je vreme za mesečne favorite. O nekima sam pisala recenzije pa ću vam samo ostaviti linkove ispod gde možete pročitati moje utiske o njima ako već niste.

1. DR. GRANDEL BEAUTY FLASH AMPULE

2. TURN UP THE VOLTAGE

3. MAYBELLINE BABY LIPS (PINK PUNCH) – Proizvod je od 4 gr. Dolazi u pink pakovanju, unutra je takođe jaka pink boja. Dosta je prigmentovan, boja je baš za ovo vreme. Miris mu je lep, osvežavajući, letnji. Verujem da ga je većina vas već isprobala. Ovo je moj favorit za ovaj mesec jer sam ga baš često koristila. Cena je otprilike oko 1.80 €.

4. URBAN STUDIO – APLIKATORI ZA ŠMINKU – Ove aplikatore sam sasvim slučajno našla u Alexandar Cosmetics, dok sam kupovala nešto sasvim drugo. Na prvi pogled me je privuklo preslatko pakovanje u kom su smešteni aplikatori roze i ljubičaste boje. 12 aplikatora dođe u pakovanju. Cala Products, Los Angeles, SAD. Cena je oko 2 €.

5. REPETTO PARIS PARFEM – Blagi miris cveta trešnje i jabuke. 80 ml. Bočica je providna. Prskalica je rose gold boje i okolo ima malu trakicu omotanu okolo i zakačen njihov (r) logo. Ovaj miris je prelep, prolećni, iako nisam veliki ljubitelj voćkastih parfema, ovaj me je osvojio. 😊 Cena je oko 70 €.

Ovo su bili favoriti za Maj mesec. 

Ako ste imali iskustva sa nekim od njih pišite u komentarima. 

Pozdrav! 🌸

Leave a Reply

