AVON PRODUCTS

Cao drustvo, ukoliko me redovno pratite na Instagramu mogli ste da vidite da sam dobila od Instagram: @_avon_uclanjenjen hidrantni losion za telo, masku za lice “Planet spa” i karmin u nijansi “Pure pink”.

AVON CARE HYDRATING BODY LOTION

Losion za telo dolazi u ambalazi plavo-bele boje u kolicini od 400 ml. Prvi utisak kada sam otvorila ovaj proizvod bio je to sto mu je miris neverovatno dobar. Koza ga veoma brzo upija, pruza celodnevnu hidrataciju, a koza je posle nanosenja hidrirana i nezna. Mnogo mi je bitno kod proizvoda sto ne ostavlja “tezak” trag.

Posebno je pogodan za normalnu i suvu kozu, a to je u ovom zimskom periodu najbitnije.

AVON PLANET SPA FACE MASK

Slatko pakovanje zuto-zlatne boje u ambalazi od 75 ml. Maska sadrzi morske alge i svetlucave sastojke Karipskog mora. Hidrira i cisti kozu dajuci joj blistav sjaj.

Upotreba: masku nezno umasirajte na kozu lica kruznim pokretima, zatim temeljno posle 10ak minuta isperite vodom.

AVON LIPSTICK “Pure Pink”

Pakovanjce mat crno sa sivim, oznaka avona.

Ovaj karmin daje hidrataciju usnama, postojanost je do nekoliko casova, s’ tim sto mozete da jedete i pijete komotno i da se ne plasite da ce “skliznuti” sa usana.

Mogu sa sigurnoscu da kazem da je nijansa “Pure Pink” jedna od najboljih koje sam ikada probala i definitivno cu ovaj karmin svrstati u moje favorite.

Ove proizvode mozete poruciti, kao i katalog pun raznih proizvoda mozete pogledati kod Instagram: @_avon_uclanjenje

Pisite mi za sve dodatne informacije na Instagram profil: @majaa_official

Da li ste probali neke od ovih proizvoda?

Pozdrav

Published by Beauty & Fashion Blog by MM

Cao drugari. Dobro dosli na moj sajt. Ukoliko volite da isprobavate sminku i kozmetiku kao i ja, onda je ovo prava stranica za Vas. Tu cete pronaci sve sto sam isprobavala i procitati moje iskrene recenzije na temu raznih proizvoda. Uzivajte!

Leave a comment