MACARONS

Danas vas ocekuje malo drugacija recenzija.

Ostvarila sam saradnju sa @macaronsvet i poslali su mi njihove proizvode.

Jedan od definitivno najpopularnijih slatkisa danasnjice jesu (macarons). Poticu iz Italije, u Francusku su stigli slucajno tokom srednjeg veka. Osim fenomenalnog ukusa ovi sitni kolacici izgledaju preslatko, tako da su sjajna opcija za poklon ili posluzenje na slavljima. Nema osobe koja moze da odoli ovom savrsenom zalogajcicu.

Prodaja prvih makarons kolacica krenula je jos u 19. veku u poznatom Pariskom salonu u kojem su dame sa sesirima uzivale u njihovom ukusu uz topli napitak.

Dan Macaronsa se obelezava 20.marta u Parizu, njujorku i Torontu.

Cuveni poslasticar Pierre Herme osmislio je makarons koji se pravi od malina, ruza i licija poznatiji pod nazivom Ispahan. Uporedio je ovaj makarons sa Chanelovim odelom.

Prosecan makarons sadrzi od 70 do 100 kcal.

Najbolja stvar je sto mozete da pustite masti na volju i da se igrate bojama i ukusima i svaki put napravite neku novu kombinaciju!

Macaroon je mali kolac obicno izradjen od mlevenih badema, kokosa ili drugih orasastih plodova, sa secerom i ponekad aromama, bojom za hranu, glazurom od visanja, dzemom ili cokoladnim premazom – ili kombinacijom ovih ili drugih sastojaka. Neki recepti zahtevaju zasladjeno kondenzovano mleko.

Ganache krema je najpopularnija i pravi se od najfinije belgijske cokolade.

Hrskavi makarunsi prepoznatljivi su po jarkim bojama koji ih karakterisu.

Postoji bezbroj ukusa: jagoda, pistaci, malina, cokolada, plazma…

Moji utisci:

Jednostavno su mi se svi ukusi dopali, ali bih najvise mogla da izdvojim zeleni. Blago hrskavi sa ocaravajucim filom, da ne mozete da im odolite.

Sve preporuke!

Da li ste ih probali? Kako se vama dopadaju?

Published by Beauty & Fashion Blog by MM

Cao drugari. Dobro dosli na moj sajt. Ukoliko volite da isprobavate sminku i kozmetiku kao i ja, onda je ovo prava stranica za Vas. Tu cete pronaci sve sto sam isprobavala i procitati moje iskrene recenzije na temu raznih proizvoda. Uzivajte!

Leave a comment