YULI COSMETICS

Cao drustvance, ovaj put vam predstavljam kremicu novog brenda Yuli Cosmetics.

Instagram: @yulikozmetika

Poslali su mi kremicu koja im je trenutno na asortimanu. U pitanju je krema napravljena tako da bude pogodna za sve tipove koze i za sve uzraste od prirodnih sastojaka.

Yuli krema na bazi kombinacije biljnih ekstrakata i ulja koji pomazu pri odrzavanju elasticnosti i svezine koze. Zbog svojih prirodnih sastojaka preporucuje se kao dnevna nega za sve tipove koze.

Sastav: maslinovo ulje, ekstrakt kamilice, ekstrakt zalfije, ekstrakt lavande, ekstrakt petrovca, pcelinji vosak i med.

Maslinovo ulje: sprecava starenje koze, sprecava pojavu bora, takodje neguje, podmladjuje i stiti kozu. Bogat je vitaminima E i A. Maslinovo ulje pomaze vasoj kozi da odrzi mladalacki izgled i sjaj, hidrira kozu, odrzava elasticnost i mekocu. Takodje, maslinovo ulje pomaze celijama koze da se regenerisu.

Pcelinji vosak: za njega se kaze da je eliksir mladosti. Upotrebom proizvoda na bazi pcelinjeg voska izbrisace se bore i kozi ce se vratiti sjaj. Redovnom upotrebom ce se zastititi koza.

Utisci: vrlo sam zadovoljna kremom, nanosim je na mesta gde mi je koza dosta suva, pogotovo u ovom zimskom periodu. Veoma hrani kozu i cini je neznom, dosta brzo je koza upija.

Preporuke.

Podaci o proizvodjacu:

Yuli Cosmetics – Vojvode Stepe 459, Beograd, R. Srbija

Kremu mozete poruciti putem gore pomenutog Instagram profila.

Ukoliko imate dodatnih pitanja kontaktirajte me na Instagram profil: @majaa_official

Da li ste imali iskustva sa ovom kremicom?

Published by Beauty & Fashion Blog by MM

Cao drugari. Dobro dosli na moj sajt. Ukoliko volite da isprobavate sminku i kozmetiku kao i ja, onda je ovo prava stranica za Vas. Tu cete pronaci sve sto sam isprobavala i procitati moje iskrene recenzije na temu raznih proizvoda. Uzivajte!