Farmasi 2

Danas pisem o Farmasi proizvodima koje sam dobila na isprobavanje.

SAMPON OD KOPRIVE

Šampon od koprive sa climbazolom je šampon protiv peruti koji ujedno neguje i kosi daje sjaj.

MASKA SA KERATINOM

Maska sa keratinom za oporavak oštećene kose. Nakon pranja kosu treba malo prosušiti peškirom i naneti masku na celu dužinu izbegavajući teme. Kada se maska nanese treba je grejati fenom jedno 15 – 20 minuta i onda isprati.

Kosa posle upotrebe bude sjajna.

KREME ZA LICEBI RUKE Dr. Tuna

Krema za lice, kao i krema za ruke od nevena su namenjene nezi osetljive i suve kože sklonoj iritacijama.

Krema za lice u sebi sadrži i SPF15 zaštitni faktor.

Koza posle upotrebe bude nežna.

Zapratite @daca.farmasi i pogledajte celokupnu ponudu za Farmasi proizvode.

Da li ste isprobali neke od ovih proizvoda?

Published by Beauty & Fashion Blog by MM

Cao drugari. Dobro dosli na moj sajt. Ukoliko volite da isprobavate sminku i kozmetiku kao i ja, onda je ovo prava stranica za Vas. Tu cete pronaci sve sto sam isprobavala i procitati moje iskrene recenzije na temu raznih proizvoda. Uzivajte!

Leave a comment